Kampaň Pijte s Mírou

Pijte s Mírou je informačně-osvětová kampaň HEINEKENu Česká republika, která zábavnou formou šíří zodpovědnostní poselství společnosti. Projekt odstartoval v roce 2010 výzvou  ke zodpovědné konzumaci piva “pijte s mírou”. Každému známé rčení se od té doby objevuje na všech  obalech i komerčních  materiálech značek Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák a Hostan. Součástí informační kampaně jsou také webové stránky www.pijtesmirou.cz, na kterých se právě nacházíte. Pijtesmirou.cz můžete sledovat a podpořit i na facebooku.

Míra se věnuje nejen zodpovědné konzumaci piva a alkoholu, ale řeší a bude řešit společenskou  zodpovědnost pivovarníků komplexně. Bude se zabývat vodou, zdroji i uhlíkovou  stopou, což jsou priority HEINEKENu v rámci programu zaměřeného právě na udržitelnost Brewing a Better World. Míra bude přinášet informace o zodpovědnostních projektech realizovaných s partnery, třeba s nadací Podané ruce.

Projekt také vyráží mezi vás. Míru a jeho tým můžete potkat na vybraných letních fetivalech a dnech otevřených dveří pivovarů společnosti Heineken Česká republika. Na těchto akcích se můžete do projektu zapojit formou zábavně osvětových atrakcí, můžete se naučit pracovat s alkoholtesterem nebo se poradit o konzumaci alkoholu se specialisty z nadace Podané ruce.

 

Projekt je vytvořen studiem Cabinet (www.studiocabinet.com).