Festivalová podoba projektu Pijte s mírou
Pijte s mírou je informačně-osvětová kampaň společnosti HEINEKEN Česká republika, která už od roku 2010 nabádá k zodpovědné konzumaci alkoholu.
Pomocí hlavní tváře kampaně, milovníka piva Míry, informuje popularizační formou o zdravotních, společenských i právních aspektech konzumace alkoholu, a ukazuje, jak si pivo vychutnat bezpečně a bez následků.
Logotyp projektu Pijte s mírou se objevuje na všech obalech i komerčních materiálech značek Krušovice, Starobrno, Březňák, Zlatopramen a Hostan. Na festivalech dnech otevřených dveří se pak objevil i v podobě zábavných atrakcí typu práce s alkoholtesterem. Součástí kampaně jsou i webové stránky www.pijtesmirou.cz, stránka na Facebooku, které v letech 2020 a 2021 doplnila on-line kampaní propojující znalostní tematiku s pivovarským zážitkem.
Věříme, že kampaň Pijte s mírou pozitivně přispívá ke kultuře zodpovědné konzumace alkoholu v České republice, a že i díky ní budou lidé pít ve správný čas, na správném místě a ze správných důvodů.
O projektu Pijte s mírou
Míra jako protagonista online kampaně Druhá runda.
I když náš Míra není skutečný, podobného chlapíka zná snad každý z nás. Míra je vypravěč, milovník piva, skvělý parťák a hlavně – člověk, který umí pít zodpovědně, a přitom nikoho nenechá ve štychu.
Už roky nás provází tématy umírněné konzumace alkoholu a bez moralizování ukazuje, jak si vychutnávat oblíbené nápoje ve skvělé společnosti a ve správný čas, aniž by škodily jemu samotnému či ostatním. A pokud náhodou žádného Míru neznáte – co kdybyste jím byli pro své okolí právě vy?