Festivalová podoba projektu Pijte s mírou

Pijte s Mírou je informačně-osvětová kampaň společnosti HEINEKEN Česká republika, která už od roku 2010 nabádá k zodpovědné konzumaci alkoholu. 

Pomocí hlavní tváře kampaně, milovníka piva Míry, informuje popularizační formou o zdravotních, společenských i právních aspektech konzumace alkoholu, a ukazuje, jak si pivo vychutnat bezpečně a bez následků. 

Logotyp projektu Pijte s Mírou se objevuje na všech obalech i komerčních materiálech značek Krušovice, Starobrno, Březňák, Zlatopramen a Hostan. Na festivalech dnech otevřených dveří se pak objevil i v podobě zábavných atrakcí typu práce s alkoholtesterem. Součástí kampaně jsou i webové stránky www.pijtesmirou.cz, stránka na Facebooku, které v letech 2020 a 2021 doplnila on-line kampaní propojující znalostní tematiku s pivovarským zážitkem.  

Věříme, že kampaň Pijte s Mírou pozitivně přispívá ke kultuře zodpovědné konzumace alkoholu v České republice, a že i díky ní budou lidé pít ve správný čas, na správném místě a ze správných důvodů.   
 

O projektu Pijte s  mírou

Míra jako protagonista online kampaně Druhá runda.

I když náš Míra není skutečný, podobného chlapíka zná snad každý z nás. Míra je vypravěč, milovník piva, skvělý parťák a hlavně – člověk, který umí pít zodpovědně, a přitom nikoho nenechá ve štychu.

Už roky nás provází tématy umírněné konzumace alkoholu a bez moralizování ukazuje, jak si vychutnávat oblíbené nápoje ve skvělé společnosti a ve správný čas, aniž by škodily jemu samotnému či ostatním. A pokud náhodou žádného Míru neznáte – co kdybyste jím byli pro své okolí právě vy? 

Kdo je Míra?